A Simple Key For نحوه فروش ارز دیجیتال Unveiled

Wiki Article

از طرف دیگر ممکن است یک سرمایه گذار یا معامله‌ گر قصد خرید ارز دیجیتال را داشته باشد که در صرافی ایرانی که حساب دارد لیست نشده باشد.

اغلب معامله‌گران ایرانی برای انجام معامله در این صرافی ابتدا از سایت‌های صرافی ایرانی، بیت کوین یا تتر خریداری می‌کنند و سپس با انتقال ارزهای خریداری‌شده به بایننس، معامله انجام می‌دهند.

حتماً یک ایمیل معتبر وارد کنید، چون برای شما لینک تأیید ارسال می‌شود و بعدها در صورت وجود مشکل به این ایمیل نیاز خواهید داشت.

در این بخش می توانید مهم‌ترین اخبار سایت را مشاهده نمایید. اگر می خواهید این اخبار برای شما ایمیل شود در خبرنامه ما عضو شوید.

برای این منظور می توانند بسته به نوع معامله و هدف سرمایه گذاری خود هر یک از انواع کیف پول های گرم ( موبایلی ، دسکتابی و تحت وب ) با کیف پول های سرد ( کاغذی و سخت افزاری ) استفاده کنند .

همین مراحل را می‌توانید برای هر ارز دیگری در بخش “کیف‌های من” تکرار کنید. بدین ترتیب هر ارزی دارای یک آدرس خواهد بود.

به این صورت تراکنش‌های شبکه تأیید می‌شوند و هر سال مقداری به ارزهای دیجیتال آن‌ها اضافه می‌شود. در بایننس امکان مشارکت در اثبات سهام بسیاری از ارزهای دیجیتال وجود دارد.

در این مرحله با استفاده از فرم “سفارش سریع“، می‌توانید سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید.

بایننس با بررسی سفارشات بازار، بهترین قیمت را برای کاربر انتخاب می‌کند و سریعاً تبدیل را انجام می‌دهد. البته این قابلیت فعلاً برای تعداد کمی از ارزهای دیجیتال فعال است.

۲.۳.۳ مراحل خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی به صورت خلاصه:

این مقاله به آموزش صرافی طرز خرید ارز دیجیتال بایننس اختصاص دارد. در این راهنما، ضمن معرفی مختصر بایننس، ابتدا نحوه ساخت حساب و برقراری امنیت آن را آموزش می‌دهیم و سپس یاد می‌گیرید که چگونه در این صرافی ارزهای دیجیتال را معامله کنید.

البته فعالیت در بازارهای مالی و علی‌الخصوص بازار ارزهای دیجیتال به خرید و فروش ختم نمی‌شود، بلکه بهتر است شما با شرکت در یک کلاس آموزش ارز دیجیتال چه به صورت حضوری و یا آنلاین اطلاعات خود را در خصوص ماهیت ارزهای دیجیتال، تحلیل نمودارهای قیمتی و دیگر موارد بالا ببرید تا خود به این مهارت برسید که کدام رمزارز را در چه زمانی و با چه قیمتی بخرید و در چه زمانی به فروش برسانید.

امکان رفتن به صفحه معاملات ارزهای دیجیتال دیگر در این بخش فراهم است.

در سال ۲۰۲۱ با افزایش فشار قانون‌گذاران به بایننس، این خطر بیشتر از قبل هم شده است.

Report this wiki page